.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لایحه ‌هدفنمدکردن یارانه‌ها مساله شرعي نيست
عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم با یادآوری اینکه لایحه هدفمندکردن‌ یارانه‌ها مدت‌هاست مطرح شده است، گفت: این یک مساله شرعی نیست که از رویکرد فتوا به آن بنگریم بلکه مساله‌ای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ...
لایحه ‌هدفنمدکردن یارانه‌ها مساله شرعي نيست

عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم با یادآوری اینکه لایحه هدفمندکردن‌ یارانه‌ها مدت‌هاست مطرح شده است، گفت: این یک مساله شرعی نیست که از رویکرد فتوا به آن بنگریم بلکه مساله‌ای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ملی است که باید تصویب و اجرا شود.

سیدعلی‌ادیانی‌راد با تاکید بر اینکه لایحه هدفمندکردن‌یارانه‌ها لازم الاجراست، گفت: همه آگاهان، نخبگان، اقتصاددانان منصف و دست‌اندرکاران بدون در نظر گرفتن تفکر جناح چپ یا راست در اصل هدفمندکردن‌یارانه‌ها ایرادی نمی‌بینند و آن را قبول دارند.

وی با اعلام اینکه سابقه هدفمندکردن‌یارانه‌ها به20 سال گذشته باز می‌گردد، گفت: برنامه دوم، سوم و چهارم بر هدفمندکردن‌یارانه‌ها تاکید داشته و همه روسای جمهور گذشته نیز آن را قبول داشته و دارند بنابراین در بحث تصویب یا اجرا نباید دولت یا مجلس را در دوره خاص هدف گرفت و انتقاد کرد.
نماینده قائم شهر، لایحه هدفمندکردن‌یارانه‌ها را بحثی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ملی دانست و گفت: این مباحث تعاریف ویژه خود را دارد و امری شرعی نیست که به فتوا نیاز داشته باشد یا مساله‌ای روانی نیست که به اظهار نظر روانشناسی نیاز مند باشد.
وی از اختلاف نظر دولت و مجلس بر سر لایحه خبرداد و گفت: همه این لایحه را قبول دارند اما اختلاف نظر در روش آن است و دیدید که مجلس شاکله لایحه دولت را برهم ریخت اما فراموش نشود که اصول را بر هم نزد بلکه روش را تغییر داد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم با تاکید بر اینکه مجلس معیار دولت را قبول دارد اما مصادیق را تغییر داد گفت: اگرچه تغییرات اساسی از سوی کمیسیون ویژه این لایحه اعمال شده اما باز هم در صحن علنی بحث و بررسی می‌شود که تغییرات احتمالی قابل پیش‌بینی است.
وی بر اين مساله كه ملاک آن‌چیری است که به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان برسد تاكيد كرد.
ادیانی‌راد اصحاب رسانه و هم فعالان را به اطلاع رسانی فراخواند و گفت: باید به مردم محاسن و معایب این لایحه را به دقت اطلاع رسانی کنیم تا جو نگرانی به حداقل ممکن کاهش یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.